Afacere online 2013 : I Love România

Afacere online 2013 : I Love România

I Love România este primul site din România dedicat românilor plecaţi în străinătate dar şi românilor din ţară care sunt naţionalişti.

Pe acest site veţi găsi informaţii diversificate, adresate oricărui român care vrea să îşi facă o afacere în ţara sa natală, care vrea să descopere Romănia şi farmecele turistice din România, care are nevoie de informaţii precum : vize, înmatriculari maşini, dosare sociale, şcoli şi facultăţi.

Dacă cautaţi o informaţie urgent şi nu aţi găsit-o puteţi apela la “ajuta-mă” şi un operator I Love România va raspunde cererii în cel mai scurt timp.

Pentru că vrem sa fim pe înţelesul oricui aici aveţi o scurtă harta a site-ului :

a)    Informaţii afaceri ( cu şi despre afaceri care merg în România, care sunt finanţate de către Stat, UE, etc ),

b)     Informaţii turistice ( staţiuni turistice, pensiuni, hoteluri, cele mai frumoase locuri şi peisaje din RO ),

c)    Informaţii auto & imobiliare ( taxe auto, asigurări auto, impozite auto, director cu agenţii imobiliare ),

d)    Informaţii vize ( informaţii despre dosarele de vize ),

e)    Informaţii educaţie ( şcoli, facultăţi, şcoli particulare, grădiniţe particulare, after school, etc ),

f)     Informaţii generale ( cluburi şi discoteci, rute autostrăzi europene, agenţii de transport aerian, etc ).

Aceasta este o scurtă prezentare a proiectului I Love România, prezentare sub formă de plan afaceri distribuit gratuit.

Mai jos aveţi prezentarea detaliată :

 

a)    Informaţii afaceri

–       Afaceri care merg în România – aici puteţi prezenta saptămânal, prin scrierea de articol câte o franciza nefacută în România, sunt peste 20.000 francize nefăcute în RO ( sau puteţi prelua un articol de pe acest blog de afaceri ),

–       Surse şi resurse de finanţări UE – le luaţi de pe site-ul ministerului,

–       Surse şi resurse de finanţari de stat – de pe site-ul ministerului,

–       Surse şi resurse de finanţari credite – din ofertele bancilor.

b)    Informaţii turistice

–       Staţiuni turistice din toate zonele, prezentate săptămânal câte una sub formă de articol ( cu poze ), chiar dacă ataşat va fi mereu şi o listă lungă de staţiuni,

–       Pensiuni, hoteluri – aici incercaţi să selectaţi cele cu calificativul “pozitiv” de pe forumuri, tot sub formă de articol cu poze,

–       Reţete culinare autohtone – multe femei caută reţete ‘de la mama”

–       Noutăţi : bazin olimpic Gura Humorului, pârtie de schi Gura Humorului, etc. – sunt doar exemple, astfel de exemple sunt în toată România – evident prezentate sub formă de articol cu poze şi video.

c)    Informaţii auto & imobiliare

–       Despre taxa auto,

–       Despre impozite şi asigurari,

d)    Cele mai bune oferte imobiliare de pe piaţă, preferabil să selectaţi câte o agenţie “mare” din fiecare judeţ.

e)    Informaţii vize

f)     Foarte mulţi vor să emigreze in UK, Canada, SUA, etc – prezentaţi, tot sub formă de articole ce conţine dosarul pt. fiecare ţară. Vorbim de vize de turist, vize de studiu, vize de work, etc.

g)    Informaţii educaţie – aici e un segment sensibil, exact ca şi pct a). Mulţi caută şcoli, grădiniţe, facultăţi “private” unde să-şi lase odraslele. Sunt deajunse astfel de instituţii, trebuie doar să le prezentaţi cât mai stufos şi prezentarea să conţină “informaţii înscriere “ şi “taxe “ . Banii sunt cei care trag ochiul.

h)    Informaţii generale – acest punct l-am lăsat special sa puteţi “încadra” orice idee de a voastră. Puteţi prezenta cluburi, discoteci, rute de autostrăzi că e bataie mare pe unde să vină românii acasă, agenţii de transport aerian ( în special cele cu tarife mici la bilete de avion ) .

 

Cam aceste chestiuni sunt “relevante” si “căutate” de români.

De ce tot am stipulat faptul “scriere de articole”?!

1: Deoarece ultimele studii cu privire la profilul consumatorului român arată CLAR faptul că “românul în general utilizator de internet are nevoie de ajutor prin cuvinte”. Mai concret nu se pricepe să folosească internetul, să caute o informaţie. Din acest motiv vă recomand scrierea de articole, folosind cuvinte “uzuale” deloc elevate.

2: Pentru că este necesar conţinut interacţional, nu static. Românul în general simte nevoia să “comunice” chiar daca e sub formă de reproş, bârfă, scandal, deci trebuie această opţiune oferită cititorului.

Pe scurt v-am prezentat schema site-ului, sursele pentru informaţii ( în special site-urile de la ministere ), modelul de “punere în pagină” şi “cui se adresează site-ului” ( segmentul cel mai mare : românul din străinătate ).

Cum se monetizează?

a)    Prin scrierea de articole dedicate – asta deabea după ce ajungeţi la un numar destul de mare de cititori.

b)    Prin postarea de reclame tip video – de la pensiuni, hoteluri, agenţii imobiliare, agenţii de transport, etc. Dupa cum vă dati seama, există o listă destul de lungă de “potenţiali clienţi”, clienţi care sunt invăţaţi să plătească astfel de servicii, din acest motiv am şi ales această orientare a proiectului vostru. Prezentările video sunt un nou trend, sunt o metodă de monetizare foarte bună, sunt o cale de comunicare agreeată şi de către cititori şi de către furnizori ( hoteluri, pensiuni, rent a car, etc. ).

c)    Prin promovarea oricărui prestator de servicii adresate românilor din străinătate.

 

Ce nu recomand :

Nu umpleţi site-ul de “orice”.

Nu faceţi bartere cu orice site. După ce ajungeţi la nivelul dorit, puteţi face bartere, dar cu cei “mari”.

Nu mergeţi pe o temă free, chiar vă recomand un design făcut de o agenţie ( aici v-aş recomanda pe cineva, dar presupun că selecţia oricum o faceţi voi. ) Nu zic că nu v-aţi pricepe, dar totuşi o agenţie cu istoric şi portofoliu poate realiza exact dorinţele voastre, plus că dă bine pe cartea de vizită.

Nu porniţi site-ul până nu aveţi pe minim 3 luni în avans material pregătit. Secretul succesului nu constă “în timp” ci în “material”. Nu vă grăbiţi, un astfel de proiect va ‘prinde” oricand.

Alocati un buget pentru : design, SMM, etc. Chiar dacă voi vă pricepeţi, totuşi alocaţi un buget ( deşi ştiu sigur că nu vreţi să investiţi ) pentru aceste chestiuni. Vă explic şi de ce :

–       Cand investiţi vă simţiţi ( psihologic vorbind ) datori faţă de voi să vă daţi TOT interesul,

–       Cand investişi sunteţi priviţi ca şi “profesionişti” ,

–       Cand investiţi simţiţi mereu nevoia de “tot mai sus”.

Ce recomand :

–       Promovarea pentru început să se facă pe direcţia “notorietate”. Trebuie creeat un “brand” şi ulterior reorientată promovarea spre “sales “ .

–       Nu schimbaţi proiectul din mers, după ce aţi făcut start-up-ul. Ci după o “cercetare de piaţă” ( adică o analiza a recomandărilor cititorilor ),

–       Nu fugiţi după caştiguri imediate, chiar dacă e tentant, pentru că sunteţi mici şi daţi dovadă de “începători”. Aşteptaţi momentul oportun pentru a începe vânzarea spaţiilor publicitare. Cu cât mai târziu cu atât tarifele vor fi mai mari,

–       Tineţi direcţia proiectului, orice update/upgrade să fie mulat pe profilul consumatorului.

Alte recomandări voi mai oferi pe parcurs, dacă doriţi să implementaţi această idee de afacere online prezentată sub formă de mini-plan afaceri marca CiprianAndronache.ro!

Orice cetăţean român este liber să implementeze această idee de afacere online I love România, iar acest mini-plan de afaceri se distribuie gratuit.

Cine nu doreşte afacere online găseşte plan de afaceri gratis la o afacere offline ( Pub Sport ) aici.

Alte idei de afaceri online marca CiprianAndronache.ro aici Top 13 afaceri online 2013 ( click sau apasă ).

Daca ti-a placut si ti-a fost de ajutor acest articol, te rog distribuie mai departe...

Twitter Facebook

Lasati un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *