Despre Ciprian ANDRONACHE

Despre Ciprian ANDRONACHE – antreprenor – consultant – speaker

Mă numesc Ciprian Andronache, sunt născut în Botoșani și am început să scriu pe acest blog în 2012 pentru a transpune gratuit către tineri tot ceea ce am acumulat din domeniul afacerilor.

Sunt pasionat de lucrul cu oamenii, să îi coordonez și să îi îndrum, să îi conduc spre performanțe de care nu se credeau capabili. Îmi plac afacerile ca și provocări ( start-up spre exit ), ador vânzările și negocierea, NLP-ul și social-media, dar cel mai mult îmi place să vorbesc oamenilor ( speaker ).

Deoarece am împlinit Abecedarul carierei, ofer multe dintre cunoștințele mele în materie de afaceri gratis pe acest blog pentru oricine dorește să descopere această lume a afacerilor și tărâmul vânzărilor. Tot ceea ce prezint pe acest blog este catalogat ca și informații cu caracter automotivațional, aptitudinal și atitudinal, cu foarte puțină esență de caracter tehnic. Pe scurt : doresc să formez și să schimb idei, concepții și mentalități care se regăsesc asupra oricărui cititor activ.

Recomand acest blog ca și sursă principală pentru tine dacă dorești să faci afaceri deoarece prezint idei unice, idei de proiecte online, studii de caz și exemple concrete.

Realizari si recomandari :

1. Frizeria LA BRICI Botosani – O frizerie cum alta nu-i ! Merita Incercat!

Brandul La BRICI a apărut pe piața din Botoșani deoarece exista o nevoie neacoperită : îngrijirea părului. Deci nu vorbim doar de frizerie și coafură, ci de îngrijirea corectă a părului. Astfel am dezvoltat parteneriate cu producători care au tradiție de peste 200 de ani în îngrijirea părului, iar partenerul nostru de bază, LOreal Professionnel este singurul brand din lume care investeste anul MILIOANE de euro în 6 centre de cercetare doar pentru că într-adevăr are grijă de părul nostru.

Foto & video aici : LA BRICI 

Un concept nou în domeniul îngrijirii părului ( frizeriei ), un Barber Shop elegant, alb-negru ca și culori folosite în amenajare dar plin de culoare prin personalul tânăr și gama de produse folosite.

Frizeria LA BRICI  înființată în 2014 a devenit în 2015 ( după doar 1 an ) un brand  și s-a poziționat pe primul loc ca cea mai selectă frizerie din Botoșani, frizerie ce oferă servicii de tip V.I.P.

LA BRICI fiind cea mai frumoasă și selectă frizerie din Botoșani, în 2017 a primit deja cereri de franciză, fiind apreciată de străinii din Diaspora ca un exemplu în materie de business datorită succesului culminant de care a avut parte chiar din etapa de start-up ( 2014).

LA BRICI  este singura frizerie din Botoșani care oferă pachetul V.I.P. dedicat bărbaților, pachet la care se folosesc cele mai de tradiție produse masculine și instrumente de înfrumusețare.

Frizeria LA BRICI este amplasata pe Bulevardul Mihai Eminescu Nr. 25 ( intersectie Spital de copii Botosani ).

Telefon : 0747 254 448  – Facebook : LA BRICI .

Video : LA BRICI Botoșani – Înregistrare emisiune Dialog Deschis TELE`M

2. Broker Imobiliar Autorizat – Membru ABI ( Asociația Brokerilor Imobiliar ) :

Ciprian Andronache Expert Imobiliar 0372953117

 
Video Ciprian Andronache = Fondator ” LA Brici ” & ” Napomen Casa” și Expert Imobiliar Autorizat A.B.I. România. Telefon : 0372 953 117 – Facebook : Napomen CASA Imobiliare.

3. Recomandare Grenke Renting Romania – Specialistul d-voastra in finantarea sectorului IT :

 

4. Recomandare Install Computers Srl Botosani – Dedicat serviciilor IT  :

( click pe titlu pentru a se deschide pdf-ul) Recomandare Install Computers

 

5. Recomandare Global Tech Computer Services Srl Botosani  – Reparatii laptopuri Botosani :

6. Recomandare Royal Computers – Importator si distribuitor IT

 

 

Video despre Marketing – Jordan Belfort

Posted by on Iul 24th, 2014 in Uncategorized | Niciun comentariu

Video despre Marketing – Jordan Belfort

În video-ul de mai jos Jordan Belfort vorbește despre rolul marketingului într-o afacere. Câte tipuri de marketing există, care sunt instrumentele cele mai eficiente și care dintre ele se aplică afacerii tale? Exemple de instumentele de marketing offline: corespondența directă (DM), networking, vânzări door-to-door, marketing pe recomandări, TV, radio, reviste, ziare, telemarketing, outdoor etc. Instrumente marketing online: wordpress, campanii de retargetare, e-commerce, siteuri, optimizarea ratei de conversie, e-mapare,...

citeste tot

Cum se face SEO 2020

Posted by on Iul 2nd, 2014 in Uncategorized | Niciun comentariu

Cum se face SEO 2020

Ai văzut chestionarul facebook, cel cu postările prietenilor din lista ta? S-a terminat cu SMM-ul, cu like-urile și postările, totul e REAL acum în mediul virtual denumit facebook. Ce spuneam aici pe acest blog de afaceri cu privire la CE O SĂ FACĂ tanti Google a devenit realitate, deci s-a terminat și cu SEO! Însă a mai rămas o cale, cea despre care vorbesc aici de prin 2012 : conținut strict specializat! Dacă un anumit procent dintre cei pe care îi ai în listă bifează în dreptul postărilor tale căsuța denumită RECLAMĂ...

citeste tot