Lumea oamenilor de vanzari si taramul vanzarilor

CUM SA FACI BANI CU O MESERIE FRUMOASA

CUM SA PRACTICI CEA MAI FRUMAOSA MESERIE DIN LUME

CUM SA PROFITI LA MAXIM DE CEA MAI  FRUMOASA MESERIE DIN LUME

Cum sa devii un om de vanzari sau cum sa devii un om de vanzari mai bun

Cum sa faci cariera in vanzari si cum sa progresezi in cariera de vanzari

REUSITA IN VANZARI E CORELATIA PERFECTA CU VIATA REALA

Adica?! Adica trebuie sa analizezi cum te comporti tu in viata reala ( personala ), cum se comporta cei din jurul tau, cum reactioneaza cei din jurul tau. Vanzarea e ceva real, e ceva omenesc, e ceva intre doi oameni, e un fapt ( discutie,reactie,etc ) intre doi oameni normali. Transpune realitatea si normalitatea in vanzare.

Gandeste-te ce ai facut sau ce faci ca sa “corupi” sau ‘combini” sau “seduci” persoana iubita sau dorita. La fel de mult trebuie sa muncesti si in vanzari, la fel de mult si complex trebuie sa muncesti sa-ti cunosti si sa-ti impresionezi partenerul ( clientul ).

Gandeste-te la cursurile de vanzari la care ai participat, sau la ce ai citit, ce ai auzit, toate iti schitau, iti spuneau sumar cateva notiuni de care trebuie sa tii cont.

Eu am creeat alt sistem, mi-am analizat cei 10 ani de vanzari pe care i-am parcurs cu succes, unii cu un randament de 3000% ( nu ma refer / vanzare ci pe total realizari ) si am incercat sa pun pe foaie cateva notiuni elementare ( mereu am urat asta cu folosirea termenilor, chiar si la cursuri trebuie sa fim asa de elevati?!), adica cateva recomandari de care sa tii cont mereu si tot mereu sa le recitesti.

Nu ti le voi enumera sau eticheta cu formule pompoase, voi incerca sa ti le explic cat mai simplu.

Daca esti o ea, nu fa aceleasi greseli pe care le poti face in viata personala.

Adica la o prezentare nu iti lua fustita prea scurta, caci vrei doar sa atragi “putin” atentia nu sa impresionezi si sa creezi o parere gresita. Decolteul sa fie doar “putin” provocator, rujul nu prea strident si limbajul nu prea elevat ( evident, in functie de valoarea clientului ofertat). E clar, ti-am zis, e ca si in viata reala, cand vrei sa cuceresti un barbat nu te duci in lenjerie intima la el, ci doar asa ‘putin” din fiecare doar ca sa ii atragi atentia, asta e target-ul tau de fapt.

Daca esti un el, e putin mai complicat. Pentru ca unii clienti chiar nu pun accentul pe cravata, ceas, sacou,etc. Dar totusi eu sfatuiesc sa fii cat mai elegant, dar nu strident, si cat mai calm si calduros ( valabil si pentru o ea ).

Ceea ce e valabil la amandoi : nu ridicati tonul si nu insistati, o lege nescrisa spune ca astfel cum deschizi tu discutia se va si sfarsi si tot la fel va fi si interlocutorul tau. Daca esti prea aspru in vorbire transmiti o stare negativa, daca vorbesti calm si cald interlocutorul tau va avea aceeasi exprimare.

Ceea ce am patit eu, si nu numai o data, este faptul ca ( si nu din dorinta de afirmare sau cum se zice pe romaneste sa ma dau mare ) clientul se inhiba la cele auzite de mine. Adica te-ai pregatit asa de bine, stii toate detaliile tehnice la perfectie incat atunci cand iti incepi prezentarea clientul tau ( sigur ) nu cunoaste termenii si specificatiile spuse de tine astfel incat se inhiba. Da, crede-ma, il faci sa se simta prost, atunci clar vanzarea e pierduta.

Mereu, dar absolut mereu, nu uita : modeleaza-te pe stilul clientului tau, pe fiecare client in parte. Cu unul folosesti un stil si un limbaj, cu altul poate diferi foarte mult. Niciodata nu fa o prezentare la fel ca cealalta, pentru ca fiecare client difera, caci totusi sunt oameni, nu?

Daca ti-a placut si ti-a fost de ajutor acest articol, te rog distribuie mai departe...

Twitter Facebook

Lasati un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *