Provocare aplicatie design interior dezvoltator imobiliar

Provocare aplicatie design interior dezvoltator imobiliar

22069081_1089550517844162_182524039_o

Provocare

Încerci de 1000 de ori ca să produci un bec, sau învestești în cercetare ca să pui în aplicare o strategie de dezvoltare durabilă?

Accepți provocarea mea? Continuă să citești !

De unde știi ce produs să scoți pe piață? De unde știi CE și CUM să scoți pe piață pentru a face profit, mai ales când vorbim de investiții de milioane de euro?

Dacă ai 3-4-5-8 milioane de euro de unde știi CE să construiești și la CE preț să vinzi ca să fii sigur CĂ vinzi?

O provocare pentru mine! Eu am găsit soluția. Tu vii cu părerea, comentariul, analiza, întrebarea sau chiar cererea.

Casa visurilor tale ” !

Știi cine citește un asemenea titlu? Femeia!

Din 9,6 milioane de utilizatori facebook în România, 50 % sunt femei, și cel mai mare procent este format din cele de 25-34 de ani ( 26,83 % ), vârsta perfectă pentru a se forma o familie și a se construi o casă.

Pe lângă Virginia Haret Andreescu, prima femeie arhitct din țara noastră, istoria omenirii este plină de figuri feminine în zona arhitecturii și designului interior, și mă refer la femei catalogate fashion icon, ca și Iris Apfel ce a colaborat cu Casa Albă în proiecte de restaurare în timpul a 9 președinți ( Truman, Eisenhower, Nixon, Kennedy, Johnson, Carter, Reagan, Bush și Clinton).

Asta înseamnă că tot ce e de făcut e să lăsăm femeile să își facă de cap, adică să lansăm în facebook o aplicație de design interior unde orice femeie ( din segmentul nostru ) poate să își lase imaginația liberă.

Se emit rapoarte pe un eșantion de 1000, 3000 de useri, se fac comparații și se extrag elementele comune.

Orice investitor ( dezvoltator imobiliar ) are un chin cu o întrebare : bun, și eu de unde știu că datele introduse de către acești utilizatori sunt reale?

Nici nu avem nevoie de date reale, d-aia se lansează și la free aplicația, pentru că nu vrem să ne folosim de cei care utilizează aplicația pentru a-i oferta, ci efectiv facem o  cercetare de piață cu privire la culori, materiale și suprafață construită.

Și prețul de vânzare? Cum îl calculăm? E în funcție de costul de producție, no?

NU !

Costul de producție este în funcție de prețul de vânzare, preț pe care îl aflăm cu ajutorul unei ecuații ( formule ) în baza veniturilor utilizatorilor aplicației. Vindem la prețul suportat de piață, deci construim în funcție de ce se cere, nu facem un preț în funcție de  cât ne-a costat construcția.

Orice om care s-a iubit cu cifrele are o singură întrebare acum în cap: bun, și de unde știu ( ce garanție am ) că o să se vândă?

Primul click în aplicație este primul element care confirmă că există o nevoie pe piață. Apoi în funcție de numărul celor care utilizează aplicație putem afla cifra exactă a celor care pot achiziționa.

Poți dezvolta o asemenea aplicație? Știi cât costă o asemenea aplicație? Cât % din succesul unui proiect imobiliar înseamnă această aplicație ( rezultatele sale ) ? Și ultima întrebare : cu CÂT % îți poate crește profitul o asemenea aplicație folosită corect?

Aștept comentariul tău!

Zâmbește, viitorul e al tău, $ecretul ți-l dau eu, CiprianAndronache.ro.

Daca ti-a placut si ti-a fost de ajutor acest articol, te rog distribuie mai departe...

Twitter Facebook

Lasati un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *