Secretul afacerilor cu mașini second-hand Germania

Secretul afacerilor cu mașini second-hand Germania

Se face profit din importul mașinilor second-hand provenientă Germania? Sunt mai bune mașinile din Germania? Cât se câștigă la o mașină din Germania?

Se câștigă foarte mult însă nu din conceptul de business ci din înșelăciune, din vânzarea de mașini care te pot omorâ oricând!

Cum este posibil să faci PROFIT prin vânzarea unei mașini la prețul de 4000 de euro în România când ea costă în Germania minim 5000 de euro?!

Nu este posibil așa ceva ,dar totuși se face profit. Adevărul doare, adevărul POATE SĂ TE OMOARE! Ai grijă ce alegi! Ai grijă de viața cui o riști prin decizia TA!

Dacă vrei să faci profit citește atent acest articol, deoarece cei care au făcut la un NIVEL MIC această “combinaţie” au vile de sute de mii de euro în câţiva ani, însă pentru asta trebuie să fii certat cu D-zeu deoarece prin stingerea senzorilor de erori și prin vânzarea unor MINCIUNI riști să fii vinovat în fața lui D-zeu pentru unele nenorociri dar și să fii acționat în judecată pentru ÎNȘELĂCIUNE, faptă care se pedepsește mai drastic decât FURTUL!

Adevărul este dur : o mașină care are preț  mai mic în România decât în Germania este o mașină „ jmenuită „. Ce înseamnă asta? Bișnițarii de mașini caută mașini cu foarte mulți km, cu multe erori în bord, deoarece acestea sunt mai ieftine în Germania decât cele cu km REALI și fără defecțiuni.

O mașină cu 300.000 km este mai ieftină și cu 2000 de Euro decât aceeași mașină cu 150.000 km și fără defecțiuni ( tehnice, optice, etc. ).

Astfel se explică de ce o mașină cu 150.000 km în Germania costă mai mult decât aceeași mașină în România.

Teoretic NU este posibil așa ceva deoarece costurile de transport sunt de MINIM 500 EURO plus adaosul bișnițarului, practic este posibil prin :

Ø  Modificarea kilometrajului ( 100 Lei ),

Ø  Cosmetică interioară ( 150 Lei ).

Am negociat personal cu o persoană din Germania care deține un autoturism cu km reali și fără defecțiuni și tot discountul a fost de 100 de euro, deoarece mașina este în perfectă stare de funcționare ( atât tehnic cât și optic ) și are km reali.

Deci nu vorbim de discounturi de rulaj ci de simpla înșelăciune.

Am văzut o mașină de 8 ani vechime cu 650.000 Km ( șasesutecincizecidemii de km ) care arăta ca o mașină de 200.000 km. Câștigul la acea mașină a fost de 4000 mii euro ( patrumii euro ).

În medie un neamț atinge 70.000 km / an cu o mașină diesel, deci orice persoană poate calcula în funcție de vechimea autoturismului cam care sunt km reali.

La mașinile pe benzină media este de 20.000 km / an.

Deci din acest motiv se găsesc în România mașini mai ieftine decât în Germania, deoarece fac parte dintr-o înșelăciune națională care poate curma multe vieți în diferite incidente, înșelăciune de peste 200.000 unități pe an.

Singura modalitate LEGALĂ de a face profit prin importul de mașini second hand Germania este să faci afacere auto ( prezentată și aici ) nu BIȘNIȚĂ!

Acest articol are la bază o analiză care a durat 3 luni de zile pe 2 site-uri de vânzări mașini second-hand, discuții cu peste 20 de bișnițari mașini, 3 mecanici, 2 deținători auto-house Germania, 1 neamț.

Un mic secret : când se pornește motorul și începe „ bradul din bord „ să se stingă dacă mai mult de 2 iconițe se sting Simultan este semn clar că s-a umblat la mașină și s-au dezlipit/lipit unele fire de senzori pentru a nu se mai reda Eroare!

Notă : site-urile prezentate sunt doar platforme de vânzări online și nu sunt denigrate prin acest articol. La comparație s-a folosit acelaș model de mașină, aceleași dotări, diferența fiind la preț și km ( mașina din Germania cu 350.000 km cu un preț cu 500 de euro mai mult decât aceeași mașină cu 1 an mai nouă și cu 160.000 km din România ).

Daca ti-a placut si ti-a fost de ajutor acest articol, te rog distribuie mai departe...

Twitter Facebook

Lasati un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *