Viitorul în domeniul Servicii

Viitorul în domeniul Servicii

Companii de consultanță în mediul rural : contabilitate, marketing on/offline, gestiune, analiză și optimizare/eficientizare, gestiune, vânzări, etc.

Viitorul în domeniul serviciilor de consultanţă este unul care anunţă o piată nouă, o piaţă cu clienţi buni platnici, efectiv cea mai bună piaţă, şi anume mediul rural.

Dacă acum 3-4 ani mediul rural a fost salvarea în comerţ şi distribuţie, în următorii 5-10 ani va deveni cea mai bună piaţă pe segmentul servicii.

Această piaţă va genera venituri mult mai mari decât piaţa din mediul urban, deoarece clienţii din mediul rural, pe lângă faptul că sunt clienţii cei mai buni platnici, sunt cei care recunosc şi acceptă faptul că au nevoie de specialişti.

Încă de acum 2-3 ani cei din mediul rural care au investit într-un business recunosc şi chiar cer ajutorul specialiştilor din orice domeniu : vorbim de contabilitate, gestiune, internet, marketing, etc.

Pe această piată se poate consolida un monopol sau o valoarea adăugată demnă de cartea recordurilor, deoarece furnizorii de servicii care vor oferi o externalizare garantată şi adaptată pe nivelul şi capacitatea de lucru tipică mediului rural vor beneficia dea cea mai bună şi mai ieftină reclama : p2p-ul ( people to people ), mod de reclamă care funcţionează exemplar în mediul rural.

Clienţii din mediul rural sunt clienţi de tip americănesc, exact cum îşi doreşte orice prestator de servicii, adică tipul de client care chiar dacă nu are noţiuni într-un domeniu recunoaşte incapacitatea şi faptul că trebuie să achite plus valoarea oferită de prestatorul de servicii.

Chiar dacă duc lipsă de cultura de business şi nici nu au capacitatea de a ajunge la nivelul de pregătire şi perfecţionare profesională al celor din mediul urban, totuşi sunt printre cei mai constanţi antreprenori şi cei mai apţi de a investi constant în propriile afaceri, printre investiţii numărându-se şi serviciile externalizate.

Urmărind nişte rapoarte ale unor bănci care activează în Romania am observat 1, 1 % din total clienţii din mediul rural este procentul creditelor neperformante ( inclus şi clienţii răi platnici ), ceea ce generează conceptul de cea mai bună şi stabilă piaţă.

Deci acesta este viitorul în domeniul serviciilor, aceasta este piaţa, tot ce trebuie făcut este să se vină cu o strategie de dezvoltare şi implementare mulată pe limbajul şi profilul clientului din mediul rural.

Vă urez succese!

Daca ti-a placut si ti-a fost de ajutor acest articol, te rog distribuie mai departe...

Twitter Facebook

Lasati un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *